Klacht

Ik heb een klacht over Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek

De medewerkers van Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Als dit zo is, laat dit ons dan weten. Het is voor u en ons belangrijk om eventuele onvrede over handelen kenbaar te maken. Op deze manier kunnen wij iets aan uw klacht doen, en kunnen wij onze dienstverlening en processen verder verbeteren.

Hoe dien ik een klacht in?

U kunt een klacht over Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek of een medewerker van onze organisatie schriftelijk of per e-mail indienen. Formuleer zo duidelijk mogelijk wat uw klacht is, wanneer en waar dit was, en met welke medewerker(s) u heeft gesproken. Vergeet in de klacht niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.

Stuur uw klacht naar: info@vrgooienvechtstreek.nl of Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek, Postbus 57, 1200 AB Hilversum.

Klachtenregeling

Wilt u meer weten over de procedure van de afhandeling van uw klacht? Lees dan onze Klachtenregeling Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek.